Tavlor

För ganska länge sedan beställde jag lite tavlor från en kvinna här i Sundsvall som gör dom själv. Nu först har jag fått dom. Det är bara en tavla som är till mig själv och den kommer verkligen (inte) passa in.

Haha Jag som alltid lagar mat.. eller inte. Kanske öppen påfall nån vill komma och laga lite mat till mig. :)

Sen var det två tavlor till. En till mamma och en till pappa.
(Hoppas inte pappa ser det här för han har inte fått sin än)

Om ni tittar på "bakgrunds texten" så ser ni att det står PAPPA på ena och MAMMA på den andra. :)
Mamma vart glad över sin iaf så hoppas pappa också blir det. Med det tror jag nog.


Kommentarer
mammamomma

så superglad vart jag

2012-04-19 @ 19:58:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0