Brr..

I helgen har det varit riktigt kallt ute. Över 20 minus. Det resulterade i att det vart väldigt kallt inne hos mig med eftersom jag bor i ett gammalt hus med en snål hyresvärd som helst gör så lite som möjligt verkar det som. :/
Jag tog kort på min termometer i fredags och i söndags som visar hur många gradet det är både inne och ute.

Det är inte okej att ha 14,7 grader inne när man betalar sån hög hyra som jag göra.
Pratade med en granne den kvällen och han hade 17 grader inne då. Han bor längst upp och jag på bottenvåningen i ett 3våningshus. Helt sjukt..
Nu är det mycket varmare ute och jag har även fått varmare inne. 19,3 just nu och då har jag flera ljus tända. Men det känns kallt ändå. Sjuk är jag dessutom så lär inte bli friskare av att konstant gå och frysa.
Tur jag jobbade så mycket i helgen så jag slapp vara hemma och frysa iaf. :)


Kommentarer
Karin

Hej! Vad roligt att du blev inspirerad av min blogg, bara att sätta igång och sy =) Men fy så kallt du har det hemma, stackare! Vi hade -34 här i Luleå förra veckan, men inte inomhus. Tur det. Lycka till med syandet =)

2012-02-07 @ 22:58:29
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0