Long time no see

Nu var det verkligen länge sen jag skrev nått. Skäms på mig. Men jag har haft så mycket annat för mig så har inte riktigt prioriterat bloggen. Men jag ska skärpa mig. Lovar :)

För mindre än en månad sedan så började jag sy lite barnkläder på prov bara för jag tyckte det såg så roligt ut när man såg andra gjorde det på bloggar och det är alltid kul med nått som inte alla andra har. Det var jätte kul och jag vart fast. Den senaste tiden har jag spenderat mina lediga kvällar åt att sy barnkläder och mössor åt Joline och kompisars barn.
Jag tänkte lägga upp lite bilder på vissa av sakerna under kategorin "Jag syr" men ni kan få en sneak peak ;)

Här är lite bebiskläder jag gjorde åt mitt nyfödde kusinbarn Kevin och en mössa åt storasyster Tindra.


Och här en mössa och 2 par byxor åt Joline.


Så nu köper jag inte lika mycket kläder. Utan är lite lätt besatt av att köpa nya tyger istället. Vet inte om det är så mycket bättre. Dyrt de med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0